  • Data: 2011-12-27 18:19:13
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > No wlasnie - jak z aplikacjami ?
    > Bo tak mi sie wydaje ze przedostatnio to wiekszosc zeszla jednak na male
    > platformy, i tak mowiac szczerze to nawet nie bardzo potrafie wskazac
    > jakis program do nawigacji pod "prawdziwe" Windows.

    Najzwyklejsza w świecie Automapa :)

    A do jazdy po dziwnych miejscach (np. Albania i/lub offroad) gdzie o nawigację
    trudno mamy SASplanet, OZI-Exploerer, itp.

    > Czy jak kto lubi - linux.
    >
    > Z drugiej strony - sa i "male platformy" z "duzymi" ekranami.

    CośtamPADy istotnie są. Tylko cośtamPADy w moim wypadku nie spełaniają wymagania
    jakie spełnia netbook PC, na którym mogę sobie od razu zachować i nawet wstępnie
    obrobić zdjęcia, mogę (awaryjnie) pracować, itd...

    Kłopot jedyny i podstawowy taki, że trzeba toto jakoś zamocować i z reakcji
    rozmiarów urządzenia często trzeba robić rozwiązanie dedykowane pod samochód Ale
    ja akurat lubię czasem, hobbystycznie, takie drobne rzeczy "wyrzeźbić" sobie
    samemu -- i muszę powiedzieć, że po paru udoskonaleniach jest dobrze -- czyli:
    a) trzyma się nawet w czasie jazdy po drogach dostępnych tylko dla prawdziwych
    ORV (blokowane 4x4, prześwit >=20cm, reduktor)
    b) nie zasłania szyby(!) ani zegarów (zasłania panel od regulacji ogrzewania i
    nawiewu -- to mogę przeboleć
    c) umieszczone jest bezpiecznie na wypadek wypadku, nie ma ostrych zakończeń i
    jest na tyle lekkie że się w razie czego pognie (czyli jest wystarczająco
    solidne by nie spadać w czasie zwykłej ostrej jazdy, ale nie tak solidne by
    istotnie obniżać bezpieczeństwo w przypadku dzwona).

    pzdr
    \SK