  • Data: 2011-12-27 17:56:27
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-27 17:37, Cavallino pisze:
    (...)
    > Raczej co jest zjebanego w androidzie.
    > IMO wszystko, dla kogoś obeznanego z komputerami jest on kompletnie
    > niestrawny.
    > Bez instrukcji nie podchodź.

    Większość ludzi jednak nie ma z Androidem problemów.

    > Dla mnie to dyskwalifikacja z miejsca.

    Nie wątpię.
    (...)

    > I co zrobiłeś w życiu takim softem z androida?

    Normalnie, korzysta się.

    > Bo ja nic i podejrzewam że się to nie zmieni.
    > W 99,99% przypadków (userów) będzie dokładnie tak samo.
    > A w tym 0,01 % to i na WM identyczny soft się znajdzie.
    > Już nie wspominając o tym, że na WM są softy, których na adroida nie ma.
    >
    > Np. jak tam .Net działa?

    Specyficzny zakres zastosowań.

    > Albo MS SQL Server? ;-)

    Wolne żarty - jest MS SQL Server CE, a to coś zgoła odmiennego
    od MS SQL Server. W Androidzie jest SQLite - doskonale się
    sprawdza.

    > Odwrotnie.

    Tak, wszystko jest odrotnie :)

    > Tony nic nie wartych śmieci na androida, których nawet po ludzku pobrać
    > nie można, nie wliczam do kategorii użyteczność.

    Dobra, na lekturę bredzenia to szkoda czasu...