  • Data: 2011-12-27 14:13:27
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin J.F.

    > No, roznie z tym bywa, a i zalezy od konkurencji.

    Ja jakoś z NE nie mam taki akcji, o jakich opowiadają znajomi
    korzystających z innych navi...

    > Nie trzeba, choc w sumie co to za smartfon.

    No właśnie. W aucie też teoretycznie benzyna czy opony (:>) nie są
    potrzebne.

    > A mi sie wlasnie zdarzylo, i od tego czasu patrze na serwisy on-line z
    > przymrozeniem oka. Ma dzialac niezaleznie.

    Fobia? ;)

    > A ile to jest "praktycznie od razu"
    > Bo ja o sytacji gdy np droga byla zamknieta i zamiast w prawo pojechalem
    > prosto. Po ilu metrach przejechanych powie mi "skrec w pierwsza prawo" ?
    > Z praktyki mi wychodzi ze za pozno, juz ja przejechalem wiec on pyta
    > jeszcze raz, i znow za pozno - trzeba sie zatrzymac i poczekac :-)

    Ja nie miałem takich sytuacji.

    > I zawsze dobrze prowadzil ? Bo znow - mamy tyle czasu co do
    > skrzyzowania, a on jednak musi kolejne mapy dopiero przetransmitowac.

    Tej transmisji map nigdy nie zauważyłem. Działa, jakby je miał w sobie. ;)

    > Mnie juz AM wkurwia. "Zwolnij, zwolnij, zwolnij" - co ona, nie ma innych
    > komunikatow ? :-)

    W NE też dodali ostatnio tą funkcję, ale można wyłączyć. ;)