  • Data: 2011-12-27 00:55:29
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 23:57:41 +0100, Lewis napisał(a):

    > W N560 problem ze sterowaniem SIRF jest na tyle duży że trzeba go
    > wspierać softwarowo, przy seryjnym sofcie złapanie fixa to nieraz kilka
    > minut nawet do 10, przy odpowiednich firmware i aplikacjach z danymi o
    > rozmieszczeniu satelit udaje się to skrocić do 1-1.5min, podczas gdy
    > jakaś prosta nawigacja za 200zł łapie fix w 20s.

    To aby na pewno SIRF ? Wydawalo mi sie ze maja dopracowane produkty ...
    a moment, SirfStar3, nie sam sirf.

    > Zależy co rozumiesz przez użytkowe i do czego potrzebujesz urządzenia
    > mobilnego.
    > Obsługa allegro, bankowości elektronicznej, poczty e-mail, google mail,
    > różnego rodzaju aplikacje multimedialne itp...

    Ale efekt taki ze na symbiana jakis office jest, a prostego edytora plikow
    ascii nie ma. Multimedialny grajek mp3 jest, a listy utworow zrobic sie nie
    zawsze da. itd itp.

    > Co do baterii to PDA zazwyczaj też nie grzeszą żywotnością na baterii.
    > Duże? Większość tanich to około 3.5"

    Ale grube i troche odstaja od tego co sie lubi wkladac do kieszeni.
    Miniaturyzacja widac kosztuje.

    J.