  • Data: 2012-03-07 00:05:25
    Temat: Re: Niebezpieczne zdarzenie - gdzie zgłaszacie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 20:01:23 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Tu film jak wygląda przejście dla pieszych w UK:
    > http://www.youtube.com/watch?v=T_dHGUJnVok

    Uwazaj - bo tam cos miga i nie wiem czy nie kwalifikuje sie na "pelican
    crossing". tam obowiazuja odmienne zasady.

    Zreszta przy tym ruchu pieszych to samochody nie maja szans - nawet w
    Polsce bys sie musial zatrzymac. to zly przyklad..

    > A tu "szokująca scena" jak to kierowca nie przepuścił pieszego który
    > wchodził na przejście: http://www.youtube.com/watch?v=t9FscgevLq0

    I to chyba tez.

    > Chociaż widać że jak tam byli na podobnym etapie motoryzowania się
    > społeczeństwa co my teraz, to też były tam takie kwestie poruszane jak w
    > tym wątku:
    > http://www.youtube.com/watch?v=KqMpuaGx7ps

    Minelo 40 lat, przybyl milion Polakow, i teraz sa tez i takie filmy

    http://www.youtube.com/watch?v=-X3jNwCUofI
    http://www.youtube.com/watch?v=v9OLq_O_opI

    J.

    P.s. co wy, ***, wiecie o przechodzeniu :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=QRje4FFoqJk