  • Data: 2012-03-05 21:41:30
    Temat: Re: Niebezpieczne zdarzenie - gdzie zgłaszacie?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-05 14:31, Maciej M. pisze:

    > Jak zgłosisz na posterunku, to nie oleją. Jak zadzwonisz, to zanotują i
    > będą mieć w d....

    Jak zadzwonisz i zgłosisz sprawę konkretną to nie tylko zanotują, ale
    nie oleją i nawet przyjadą. A gdyby się okazało, że nie chcą
    przyjechać, to nic nie stoi na przeszkodzie, by poinformować o tym
    przełożonych - ba, wystarczy o tym wspomnieć w przypadku "niechęci".

    > Ja kiedyś zgłosiłem osobiście na komendzie - efekt sąd grodzki i mandat,
    > przyjęty przez właściciela.
    >
    > Stawiać się drugi raz nie musiałem.

    Zgłoszenie telefoniczne wieczorem raz - patrol przyjechał, ale straty
    były średnio widoczne i wyglądało, że sprawy nie będzie. Rano się
    okazało, że jednak nie jest tak malinowo - tutaj już była wizyta
    na posterunku, dokumentacja itd. Sprawca uciekł, ale chyba nie było
    to dla niego najlepszym rozwiązaniem...