    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niebezpieczne zdarzenie - gdzie zgłaszacie?
    Date: Mon, 05 Mar 2012 13:49:26 +0100

    On 2012-03-05 12:55, WW wrote:

    > Ja zawsze piszę do Komedy Wojewódzkiej. Zwłaszcza jak piratuje radiowóz.
    > Zwykle dostaje odpowiedź, że źle widziałem, ale co im brudu narobię, to
    > moje.
    > Jednak 3 razy po podaniu marki i czasu, w przypadku cywilnego samochodu
    > i koniecznie świadka, dostałem informacje iż , "obywatel xxx został
    > ukarany w trybie postępowania mandatowego".

    Zostal ukarany, a Ty ani swiadek nie byliscie wezwani na komisariat
    aby zlozyc zeznanie albo zlozyc podpis pod wczesniej przeslanym
    pisemnym? Dosc dziwne, bo tak to musi odbyc aby ukarano sprawce. Bez
    zlozenia podpisanego zadania scigania w przypadku wykroczenia nie
    nastapi nalozenie kary.

    --

    memento lorem ipsum