  • Data: 2010-06-22 17:57:07
    Temat: Re: Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę pisze:

    > ...utwierdzając go (i innych), że ich metoda działa.

    Po pierwsze nie mam niestety pewności, kto byłby uznany za winnego
    kolizji. Co z tym ustąpieniem pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się
    na drodze głównej? A facet tak zapierdalał, że ni hu hu by nie
    wyhamował, byłby dzwon.

    Po drugie jechałem na rowerze, wtedy mam mniejszą ochotę na nagłe
    wystawianie się na strzał :-) Co innego w focusie, lewy błotnik z przodu
    wymaga zrobienia. :-)

    Po trzecie, jak już wyjadę na czarnomorską i widzę agenta tnącego pod
    prąd, nie ma chu..., nie puszczę, czy jadę samochodem, czy na rowerze.

    Pozdrawiam

    Seco