  • Data: 2010-06-22 19:17:57
    Temat: Re: Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Po pierwsze nie mam niestety pewności, kto byłby uznany za winnego
    > kolizji.

    Nie namawiam do zderzania, a do spokojnego czekania na swom pasie, aż
    jadący pod prąd z niej zjedzie.
    Coś takiego mniej więcej...

    > Co z tym ustąpieniem pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się
    > na drodze głównej?

    To o czymś innym rozmwiamy - ja przyjąłem, że - zgodnie z twym opisem -
    skręciłeś z bocznej w głowną i nią jedziesz sobie swoim pasem.
    Widocznie inaczej definiujemy "pod prąd".
    :-)

    > A facet tak zapierdalał, że ni hu hu by nie
    > wyhamował, byłby dzwon.

    To mi nie pasuje do opisu.
    Gdzie tam jest wzniesie czy zakręt uniemożliwiający zobaczenie gościa
    jadącego pod prąd?

    > Po drugie jechałem na rowerze,

    A ja, zgodnie z nazwą grupy, założyłem smochód.
    I już jesteśmy w domu.
    To nie stosuj wyżej podanej metody!
    :-)))

    > Po trzecie, jak już wyjadę na czarnomorską i widzę agenta tnącego pod
    > prąd, nie ma chu..., nie puszczę, czy jadę samochodem, czy na rowerze.

    No, ja właśnie o tym pisałem - .

    --
    Bydlę