  • Data: 2015-10-02 01:48:08
    Temat: Re: Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-02 00:49, Tomasz Pyra wrote:

    > Mam wrażenie, że trzymanie gazu w podłodze jadąc RWD po lodzie to błąd w
    > software kierowcy ;)

    Ale naprawdę migająca kontrolka dawała poczucie pełnej kontroli i
    bezpieczeństwa ;) a auto dawało dokładnie tyle gazu ile mogło i samo
    sobie dawkowało moc (w okolicy 5% mocy silnika).

    Mylne było jeszcze jedno.... ja naprawę czekałem że mi to DSC wyprowadzi
    auto, bo bym kontorwał na co był czas.

    zorientowałem się że pozamiatane jak przód wyprzedził tył.. przy 70km/h
    na lodzie.. opanowywanie auta zajęło 4 pasy z 3 dostępnych,
    przy ruchu ulicznym, udało się na tym 4 - czyli trawie - bo lepsza
    przyczepność niż lód i po jakiś 300 metrach.

    a byłą jeszcze druga akcja, jak auto sobie postanowiło wcisnąć
    gaz do ~40%, robiąc zasłonę dymną, i rwąc całe pobocze i rozrzucając
    ziemie na 60 metrów dookoła, a zdusić żadnym hamulcem się nie dało.

    ---