-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@g...com>
<msso4h$d74$1@node1.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
<55f2e99d$0$4771$65785112@news.neostrada.pl>
<msv6b2$910$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3
Date: Fri, 11 Sep 2015 23:08:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150911-5, 11.09.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 23
Message-ID: <55f3421e$0$4767$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1442005534 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4767 89.72.242.154:2206
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568699
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:msv6b2$910$1@node2.news.atman.pl...
> On 2015-09-11 16:50, yabba wrote:
>> Użytkownik "Gof" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
>>> Miałem tak z ABS-em. Za duża różnica prędkości kół z dowolnego powodu
>>> i ABS w Toyocie wywala błąd i się wyłącza. I wg mnie prawidłowo.
>> Czyli ruszenie z poślizgiem wyłącza ABS?
>
> Wystarczy mieć przymarznięty ręczny z jednej strony i ruszać na śliskim
> podłożu - brak impulsów na kilku metrach = wyłączenie ABS/ESP. W Renault
> dało się to skasowac ponownym odpaleniem złomu ale nie od razu - łaskawie
> się uruchamiał po kilku km.
>
Ja z zablokowanym jednym kołem z tyłu przejechałem prawie kilometr, aż ABS
się poddał. Uruchomił się od razu po odpaleniu.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.15 20:09 Tom N
- 13.09.15 01:19 Gof
- 13.09.15 01:20 Gof
- 13.09.15 01:21 Gof
- 14.09.15 09:26 Myjk
- 14.09.15 09:28 Myjk
- 02.10.15 00:36 _Michał
- 02.10.15 00:49 Tomasz Pyra
- 02.10.15 01:48 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe