eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3Re: Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0...@g...com>
    <1r170vni1xmo2$.dlg@myjk.org> <mstscl$u6e$1@node2.news.atman.pl>
    <55f29d5a$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <msufhu$2dq$2@speranza.aioe.org>
    <55f2d317$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <55f2d317$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3
    Date: Fri, 11 Sep 2015 16:15:34 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <55f2e20c$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.136.68
    X-Trace: 1441980940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27506 83.30.136.68:56784
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568669
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:55f2d317$0$8379$6...@n...neostrada
    .pl...
    >Nie zrozumiałeś przekazu. Chodziło mi, że teraz można przypisać winę
    >za wypadek samochodowi.
    >Kilka razy czytałem, że tłumaczenie kierowcy typu: "Jadę sobie, a tu
    >nagle mój samochód wpadł w poślizg i wjechał do rowu." są bez sensu,
    >ponieważ to kierowca swoimi działaniami, czyli nierozważną lub
    >nieumiejętną jazdą doprowadził do wypadku. Samochód jest tylko
    >maszyną, która wykonuje polecenia kierowcy. Kierowca zawsze jest
    >winny wprowadzeniu w poślizg.
    >Teraz mamy sytuację, że sam samochód (bez działań kierowcy) może
    >spowodować wypadek. Pół biedy jak to jest oczywista awaria typu
    >urwanie koła, pęknięcie śruby, przerwanie kabelka od czujnika. Gorzej
    >gdy wypadek został spowodowany błędem w sofcie ujawniającym się tylko
    >w specyficznych sytuacjach, nie do odtworzenia w normalnych
    >warunkach. Wtedy kierowca nie ma szans wybronić się przed zarzutem
    >spowodowania wypadku.

    Szczegolnie jak prokurator poprosi producenta o ekspertyze :-)

    Taki przypadek juz byl w kraju z Mercedesem, pedal gazu w Toyocie stal
    sie slynny, na szczescie chyba bez wypadku.

    Kolega tez narzekal ze hamuje ... a samochod mu przerywa hamowanie.
    Po naprawie czujnikow ABS przeszlo.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: