eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
  • Data: 2010-07-15 20:59:21
    Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-15 21:45, Grzexs pisze:
    >>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
    >>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
    >>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
    >>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
    >>> można zrobić?
    >>
    >>> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
    >>
    >> wymiekam .. :-)
    >
    > Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.

    Nie rozumiem. Dlaczego? Ja dzwonię na ten numer. Coś dziwnego?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: