eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
  • Data: 2010-07-15 19:45:10
    Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
    >> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
    >> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
    >> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
    >> można zrobić?
    >
    >> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
    >
    > wymiekam .. :-)

    Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: