eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
  • Data: 2010-07-15 23:44:25
    Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i...
    >>>> nie
    >>>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w
    >>>> Play,
    >>>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
    >>>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
    >>>> można zrobić?
    >>>
    >>>> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
    >>>
    >>> wymiekam .. :-)
    >>
    >> Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.
    >
    > Nie rozumiem. Dlaczego? Ja dzwonię na ten numer. Coś dziwnego?

    Jakby ci to wyjaśnić... 1) To, co nie jest napisane i doręczone za
    potwierdzeniem - właściwie nie istnieje. 2) Ten problem jest zbyt
    skomplikowany dla konsultanta.

    Z ciekawostek - gdy poszedłem z tym problemem do salonu Orange pani
    poprosiła mnie o... kartę sim, bo, jak stwierdziła, najprawdopodobniej
    ona jest uszkodzona. Dopiero po grzecznej uwadze, że niech nie bredzi,
    po prostu podsunęła kartkę, by napisać reklamację i już nie zadawała
    głupich pytań.

    A moje pytanie jest takie - PO CO dzwonisz na ten numer? Miałem kiedyś
    Orange dobrych parę lat i jakoś nigdy nie miałem potrzeby dzwonić tam.

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: