eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
  • Data: 2010-07-14 21:10:00
    Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
    > Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
    > można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
    > ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
    > Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
    > można zrobić?

    Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: