  • Data: 2013-09-27 08:26:38
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-26 08:12, Artur Maśląg pisze:

    > Trudno, to Twój problem i Ty się będziesz tłumaczył, a powyższe jest
    > tak naciągane, że aż tutaj słyszę jak trzeszczy w szwach taka
    > argumentacja.

    jeśli będą ku temu podstawy to będę. Nie wiem czy dlatego że zajmuję się
    tysiącem rzeczy na raz, czy po prostu jestem na coś chory, ale nie
    notuję sobie w głowie co robiłem wczoraj i bardzo często jest tak że jak
    ktoś mnie zapyta co robiłem np. we wtorek to muszę sobie długo
    przypominać (czy też po prostu wykluczam inne rzeczy, np. nie byłem w
    Legnicy, bo w Legnicy miałem być w środę, nie byłem w Katowicach bo
    stamtąd przyjechałem poniedziałek... hmm więc co robiłem po Katowicach?
    no dobra, już wiem, byłem we Wrocławiu, a później w Wałbrzychu). Jak
    byś mnie zapytał gdzie byłem dwa tygodnie temu to ci nie powiem. Fakt
    jest że jeszcze pamiętam że przez ostatnie dwa tygodnie jeździłem jednym
    autem, ale jeśli mandat by był z auta którym na co dzień nie jeżdżę to
    nie byłbym pewny ani ja, ani kierowca który jeździ nim na co dzień czyj
    to mandat

    Przeczytaj też treść wyroku z podlinkowanego materiału
    > to się dowiesz, że sytuacja nie była sprzed pół roku itd.

    fakt- nie czytałem, ale taki mandat może być sprzed pół roku

    Łukasz