  • Data: 2013-09-27 11:17:41
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-27 07:13, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 25 Sep 2013 17:05:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ok, pracujesz w sobote, bylo latwo.

    LOL, nie, nie pracowałem, choć mogło się tak zdarzyć, że bym
    wykonywał jakieś prace związane z zarabianiem pieniędzy. W końcu
    nie wszyscy tylko na etatach pracują :P

    > A o 16:35 gdzie jechales ? Prosto do domu, czy moze zawadziles o jakis
    > sklep :-)

    Pytałeś o 11 maja o godzinę 12:35.

    > A w niedziele nie ruszacie sie z domu, czy 12 maja masz rozpisane ?

    Wyczerpałeś już limit pytań, a ja odpowiem że to moja prywatna sprawa.
    No i jeszcze napiszę, że niczego nie zapisuję ponad to, co się samo
    dokumentuje z różnych przyczyn.

    > Odpowiedziec musisz. Co najwyzej odpowiedz bedzie ze
    > a) nikomu nie powierzyles,
    > b) nie przyznajesz sie.

    Powyżej masz odpowiedzi na obydwa pytania.

    > A nastepnie otrzymasz wyrok nakazowy :-)

    Trudno, odwołam się i wygram bez trudu.

    > Sprzed 4 miesiecy ? Gratuluje pamieci :-)

    Mandaty od dawna tak długo nie maszerują do ludzi.

    > Ale nie kazdy ma 3 auta w rodzinie. Wielu zadowala sie jednym.

    No i co z tego? Powyższe nie oznacza że wszyscy nim jeżdżą
    o tej samej godzinie itd. Ba, w ogóle nie oznacza że porusza się
    tym ktokolwiek więcej niż osobnik sztuk raz.

    > A teraz to ty zabierasz argumenty sobie :-)

    W żadnym wypadku.

    > Wymien kiedy "twoim" aut ktos inny pojechal przez ostatnie pol roku
    > :-)

    Jak napisałem wcześniej - wyczerpałeś już limit pytań w zakresie
    kto, kiedy i gdzie użytkował samochody u mnie w 'domu'.
    Inna sprawa że wiele faktów można spokojnie odtworzyć jak trzeba
    poszukać, tylko trzeba chcieć. Tak właśnie odtworzyłem datę o którą
    pytałeś.

    Skąd - gdzie to wyczytałeś?