  • Data: 2013-10-02 11:19:27
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-02 08:54, J.F. pisze:
    >A co to ma do rzeczy? Moja sprawa co robiłem, a Ty spudłowałeś :)

    Moze spudlowalem, a moze nie spudlowalem - na razie to tylko ty
    piszesz ze wiesz :-P

    >Jasne, to niech sobie kartki piszą, skoro mają takie problemy.

    Jest to rozwiazanie, ale na razie nie ma obowiazku :-P

    >Mogą też trace-a z navi zrzucać, skoro tacy nowocześni.

    Moga, tylko zazwyczaj po miescie nawigacji sie nie wlacza.

    >Znajdź taką wypowiedź:>

    No dobra, nie pisales, aczkolwiek z ironia twierdzisz:
    "Taaaa, chodzące amnezja, bujanie ślepego. Tak samo nikt nie pamięta
    gdzie i kiedy parkował, samochód to sam tam pojechał, a
    mandat/wezwanie
    samo się wywiało."

    No i

    >No to będzie - wtedy się można problemem zainteresować, a nie
    >wkręcać w spiralę strachu, niedomówień itd.

    Nie robic niedomowien, wpisac ze organ ma obowiazek wyslac zdjecie w
    ciagu tygodnia. A wlasciwie to w ciagu 3 dni roboczych.
    Priorytetem :-)

    J.