    Date: Tue, 24 Sep 2013 22:37:43 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny

    W dniu 2013-09-24 22:26, Tomasz Pyra pisze:

    > Policja niech najpierw znajdzie sprawcę wykroczenia, udowodni mu winę i
    > wtedy nakłada grzywnę.

    Fakt wykroczenia jest bezsporny (w zasadzie).

    > Tryb to już szczegół.

    Najwyraźniej nie odróżniasz trybów postępowania, skoro tak twierdzisz.
    Tryb administracyjny - właściciel z możliwością wskazania prowadzącego.
    Przy administracyjnym odpada cała ta szopka z amnezją i innymi
    kom

    > Zasłanianie się amnezją to oczywiście skandal -

    Taaaa, jasne, co chwilę czytam jaki to skandal, albo że prowadził
    kolego z Mozambiku.

    > każdy człowiek, powinien
    > mieć pełne prawo powiedzieć że wie kto kierował pojazdem,

    Obowiązek.

    > ale w związku z
    > tym że mogłoby to być osoba mu bliska, to on tego nie powie.

    No pewnie, ma prawo, więc powinien ponieść tego konsekwencje.
    Może nie mówić.

    > A system prawny który przymusza ludzi do donoszenia gminnej (czy
    > jakiejkolwiek) władzy na siebie lub swoich bliskich to największe dno jakie
    > tylko można sobie wyobrazić.

    Nie masz bladego pojęcia co to znaczy donoszenie (co zresztą
    udowadniasz po raz kolejny) więc daruj sobie takie teksty.

    Swoją ścieżką sprawdź sobie co to znaczy denuncjacja...