  • Data: 2009-05-18 18:33:31
    Temat: Re: Nie wiem o co pytać. Proszę o identyfikację.
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem podobny problem. Psiknąłem sprayem do czyszczenia styków.
    > Pomogło na jakieś 3 lata - teraz znów się zaczyna.
    > P.G.

    Jedynie sluszna rada, mam identyczny unifon, taki sam problem byl.

    Styk jest syfiasty, zwykle wd40 psiknalem zdaje sie :-) ale miej podlozone 2
    listki papieru (sraj tasmy) pod spodem bo wycieknie zaraz, pozniej kilka razy
    "wymasuj" przycisk i bedzie dzialac jak nowy.

    Przynajmniej jak u kolegi wyzej, nie wiem ile lat juz dziala ok :)