  • Data: 2009-05-19 07:46:19
    Temat: Re: Nie wiem o co pytać. Proszę o identyfikację.
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popierniczył mi się domofon. Muszę kilka razy klikać w przycisk od
    > podnoszenia słuchawki żeby zaskoczył dzwięk.

    Rację mają ci, co sugerują wylutować przełącznik. Mam z tym do czynienia na
    codzień, więc powiem Ci że te przełączniki w URMET-ach mają taki feler
    (śniedzieją). W co czwartym aparacie muszę to "naprawiać". Musisz go
    wylutować, delitatnie rozmontować i drobnoziarnistym papierem wyczyścić
    styki (pewnie są już czarne). Tylko uważaj żeby nie wypadł ten plastikowy
    dzyndzel i sprężynka, bo cholernie upierdliwe jest to przy wkładaniu z
    powrotem ;-). I potem jak będziesz zaginał obudowę przełącznika to też z
    wyczuciem, bo jak soć się skosi to będzie się blokował. Taki zabieg z reguły
    wystarcza na parę lat ;-). Możesz też udać się do firmy domofonowej i kupić
    same elementy, ale też nie masz gwarancji czy nie będą pośniedziałe, więc
    lepiej samemu wyczyścić :-)
    Acha, nie kombinuj (jak ktoś sugerował) naciskać i zmieniać pozycji, bo to
    nic nie da. Aparaty URMET są bardzo dobre, elektrycznie i, co ważne, także
    mechanicznie. Jak zaczniesz kombinować to długo nie pociągnie ;-)).
    Pozdr.