  • 11. Data: 2010-04-18 14:27:07
    Temat: Re: Nie wiem czy to właściwa grupa...
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > A gdzie tam - po co by mieli stac, wielu kierowcow nie zlapia :-)

    No właśnie złapią, w dodatku łatwo ich zatrzymać bo są dwa pasy i pobocze.

    > Choc na razie to jedyna fotke zaliczylem na ekspresowce, droga jak
    > autostrada, a 70 ustawione..

    A no właśnie. ;-) Oni wyłudzają głównie na jakimś durnym ograniczeniu na
    dobrej drodze, gdzie indziej im się nie chce stać, bo przerób za mały.
    Wyjątkiem są wioskowe miśki, które w swoim rejonie nie mają żadnej
    normalnej drogi, wtedy można się na nich naciąć w jakiejś wsi czy w
    polu. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-04-18 14:40:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-17, PawelC <p...@g...pl> wrote:

    > Do Głóchowa(gdzie formalnie jest to normalna droga w większości poza
    > terenem zabudowanym) jedzie taki jeden z drugim grubo powyżej 120 ... po
    > czym zaczyna się droga ekspresowa, piękne dwa pasy w każda stronę, nowy
    > asfalt.. i zaraz po wjeździe na nią delikwent zwalnia do regulaminowych
    > 110 ... niech mi ktoś wytłumaczy ten fenomen, bo ja tego za diabła nie
    > rozumiem. :)

    Bo tam gdzie jest dobra droga i można bezpiecznie szybciej pojechać to
    się drogówka lubi zapuszczać na polowanie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-04-18 18:38:19
    Temat: Re: Nie wiem czy to wła?ciwa grupa...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Czarek Daniluk pisze:
    (...)
    > Ja mogę tylko stwierdzić jeden głupi przypadek u nas.
    > Większość ekspresówek jest projektowana z parametrami jak autostrada
    > (chociażby S8 Wyszków - Radzymin) a ograniczenie na niej jak na
    > ekspresówce, oczywiście zawsze jak tam jadę to jadę tak 130-140km/h ...

    Gdyby tak było, to by miały status autostrady, a nie drogi ekspresowej.
    Nie wiem co dla Ciebie znaczy 'parametry autostrady', ale ja takich
    raczej nie widziałem.

    > Czy nie powinno tak być że na takiej tak zaprojektowanej powiino być
    > podbicie Vmax do autostradowej ??

    Gdyby spełniała stosowne wymagania, to tak.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-04-18 19:51:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    MadMan pisze:

    > "Możliwy fotoradar. 500m." :P

    To akurat jest niezależne od typu drogi.

    > A tak na serio - kierowcy jeszcze widać u nas nie dorośli do
    > autostrad/ekspresówek. Jak widzą takie cudo to uważają że coś jest nie
    > tak.

    LOL - podejrzewam, że wręcz odwrotnie. Większość osób jedzie względnie
    zgodnie z ograniczeniem, więc stosownie na ekspresówkach przyspiesza.
    Ekspresówki są w znakomitej większości wielopasmowe (znam na pewno
    dwie jedno), więc i mniej widoczni ci przeciętni inaczej. Z drugiej
    strony - nawet tutaj czytałem deklaracje, że jak będzie więcej tych
    ekspresówek i autostrad, to ludzie nie będą łamali ograniczeń prędkości.
    Podejrzewam, że sam fakt "zwalniania" jest też skutkiem wieloletnich
    działań Policji i innych służb z celu uspokojenia ruchu. Inna sprawa,
    że różne akcje już widywałem.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2010-04-18 21:20:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 19:51:16 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Większość osób jedzie względnie
    > zgodnie z ograniczeniem, więc stosownie na ekspresówkach przyspiesza

    Widocznie nie jestem w większości, albo istotne jest to autami kiepskimi
    jeżdżę :)
    Bo zwykle prędkość przekraczam (w mieście zegarowe 60-70, zatem będzie
    55-65, poza miastem różnie ale w okolicach 90, w tym na ograniczeniach),
    niemniej na autostradach/ekspresówkach rzadko :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-04-19 15:38:30
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.04.2010 PawelC <p...@g...pl> napisał/a:
    > bo może bardziej warto by o to psychologów zapytać.
    > Nie wiem ilu z was, tak jeździ lub zaobserwowały mechanizm, z którym
    > spotykam się niemal za każdym razem na krajowej "7-mce" Warszawa - Radom
    > (Choć myślę, że to nie tylko 7kmi dotyczy).

    (...)
> [...]
    > asfalt.. i zaraz po wjeździe na nią delikwent zwalnia do regulaminowych
    > 110 ... niech mi ktoś wytłumaczy ten fenomen, bo ja tego za diabła nie

    Nie wiem dlaczego ta się dzieje, ale mogę potwierdzić że tak jest i sam
    się zastanawiam dlaczego. Może większość bardziej się boi nagrania przez
    objazdowe kino niż przejechania przez przejście dla pieszych 130 podczas
    wyprzedzania. Na 8 W-wa - Wyszków, też można to zauważyć, choć nie aż
    tak często jak na 7.

    --
    kakmaratgmaildotcom