  • 1. Data: 2010-04-16 22:31:41
    Temat: Wahacze Delphi
    Od: "Dominik Luty" <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym zakupić wahacze Delphi i amorki KYB - czyli raczej z tych
    lepszych. Znalazłem sklep przez net, gdzie dostanę je 20% taniej niż w
    sklepie tradycyjnym.

    Pytanie - w jaki sposób mogę się przekonać, że będą to części oryginalne,
    tzn. tych producentów, co są zadeklarowani? Części będą miały wygrawerowane
    nazwy producentów, będą w odpowiednich opakowaniach? Chodzi mi o to, żeby
    rozpoznać ewentualny wałem sprzedawcy - w postaci podstawienia jakiegoś
    szmelcu.

    Tak, ja wiem, że pytanie jest z tych "nienajmondrzejszych", ale jakoś
    dotychczas nie miałem okazji kupować wahaczy i amorków więc nawet nie wiem
    jak jest oznaczony producent na nich.

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2010-04-16 23:39:57
    Temat: Re: Wahacze Delphi
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 22:31:41 +0200, Dominik Luty napisał(a):

    > Witam,
    >
    > chciałbym zakupić wahacze Delphi i amorki KYB - czyli raczej z tych
    > lepszych.

    O ile KYB są dobre to o marce Delphi tego powiedzieć nie mogę, miałem
    amorki i sonde lambda.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-04-17 00:39:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 23:39:57 +0200, huri_khan napisał(a):

    > O ile KYB są dobre to o marce Delphi tego powiedzieć nie mogę, miałem
    > amorki i sonde lambda.

    W Punto?

    BP,NMSP.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-17 12:27:00
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 00:39:49 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > W Punto?
    >
    > BP,NMSP.

    Zgadłeś. Ale sondy nikt nie ukradł :)