  • Data: 2010-03-27 10:09:16
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 0...@4...com

    > Nawet przyjmujac ze masz racje, to w samochodzie rzadko dysponujesz
    > lodem. Zatrzymywac tiry i pytac czy maja gasnice sniegowa ?

    Gęstość występowania lodu w samochodzie jest mała -- to prawda. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum...

    Polecam żele -- można je kupić w aptece, ale można i w galeriach handlowych.
    Warto czasami ;) mieć w zamrażalniku kilka sztuk. :) Starczą na długo, ale na
    wszelki wypadek można zabrać do samochodu kilka sztuk -- jedna (przez ,,szamty'')
    na zranienie i kilka do specjalnych torebek z izolacją cieplną. Można również
    kupić do samochodu lodówkę. :) A można też cierpliwie czekać na karetkę. :)
    Ja chyba bym czekał.

    Żelem można też robić okłady ciepłe. :) Ja czasami sobie robię. :)
    Wyjmuję żel z zamrażalnika, odmrażam i rozgrzewam -- ,,pod kranem''. :)
    Starcza taki żelowy kompres na cała nockę. :)

    Są też substancje, które po przeziębieniu :) mają temperaturę otoczenia, ale
    po silnym wstrząsie (niepsychicznym) zamarzają, zabierając ciepło z otoczenia.
    Woda (nawet destylowana) niekoniecznie jest do tego przeziębiania dobra, choć
    znane są konie uwięzione w lodowatej, przechłodzonej wodzie -- konie spłoszone
    wskoczyły do takiej woda, a ta w mgnieniu oka zamarzła, ponoć zaczynając swe
    zamarzanie na końcach sierści końskiej...

    Odpowiednio też można znaleźć substancje przegrzane. :)

    Oczywiście żelowe okłady są dla mięczaków! Prawdziwi twardziele
    nie używają żadnych kompresów czy innych kompromisów. ;)

    A lód... Cóż... Na lodach (do lizania) jest dobry zarobek. :)
    Na okłady tak sobie ;) nadają się. :)