  • Data: 2012-11-02 18:14:02
    Temat: Re: Nie rozumiem:
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 16:11, Prawy pisze:
    > nie wiem jak resztę osób tutaj ale mnie by bardzo przekonał pełnowymiarowy motocykl
    turystyczny o spalaniu rzędu 2-3litrow/100 w pełnym automacie(może być na pasku)
    >i osiągający normalne prędkości(takie 50KM na ćwierć tony całkowitej masy zupełnie
    mogłoby wystarczyć zakładając duży moment rzędu 100Nm)

    > ale nie ma czegoś takiego, stąd tyle pytań. dlaczego.

    Ależ jest. Spalanie nie wiele większe bo 3,6l (średnie wg Hondy) moc
    około 50KM i skrzynia biegów zautomatyzowana.
    http://honda.pl/upload/img/motocykle/NX700X/Honda_NC
    700X.pdf

    Rafał