  • Data: 2012-11-02 20:10:48
    Temat: Re: Nie rozumiem:
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.11.2012 The_EaGle <t...@t...pl> napisał/a:

    > No i z czego ta stabilność wynika skoro wg Ciebie efekt żyroskopowy jest
    > pomijalny?

    Żeby móc się porozumieć, musimy ustalić co znaczą pewne pojęcia,
    na ten przykład, "OK" znaczy _dobrze_, OK? Znaczy... Dobrze?

    > Ok, to napisz jak jest naprawdę.

    Zdanie powyżej, (znaczy to od "Przeciwskręt to..") jest bez sensu.
    Trudno się do niego odnieść. Efektem oddziaływania na wirującą masę,
    jest precesja, ale za długo by...
    Ogólnie, nie wykorzystuje. Jedno drugiemu trochę "przeszkadza", dlatego
    im szybciej tym trudniej skręcać.

    > OK, to jaka liczba jest prawdziwa?

    Bo to zależy, głównie od tego jak szybko jedziesz i jak szybko chcesz
    przekręcić kierownicę.

    A jeszcze...
    Ja się nie wygłupiam, opis ruchu jednośladu, nie jest banalny, nawet
    po przyjęciu wielu założeń.

    --
    kakmaratgmaildotcom