  • 71. Data: 2010-12-01 09:29:26
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ano tak - 100S kolegi faktycznie zachowuje się dziwnie.

    Skodzianą to kumpel wywinął śrubę w powietrzu, jak wpadł na dzika...
    Podbiło mu prawy przód, i wylądowali na dachu. Szczęście w nieszczęściu
    że daleka trasa, i pasażer zmęczony leżał i spał, prawie 2 metry
    wzrostu - jak nic by mu wbiło głowę do klatki piersiowe.

    > Ale Malan na łuku chyba już tak tyłem nie wyjeżdża - jak widzę to
    > wszyscy but w podłodze na zakręcie i jednak jakoś daje rade.

    Jeszcze na kursie na prawko udało mi się niechcący malaczem zrobić
    bączka na skręcie.
    Zima, ślisko, 10 km/h, gaz na skręcie i ooooo, kurde, co się dzieje ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 72. Data: 2010-12-01 09:32:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-01, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Ze strachu.
    > Wiekszosc probuje hamowac, za wszelka cene zmniejszyc predkosc.

    Wydaje mi się, że dla kierowcy który nigdy nie ćwiczył wychodzenia z
    poślizgu to jednak jest najbezpieczniejsze rozwiązanie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2010-12-01 09:48:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Wydaje mi się, że dla kierowcy który nigdy nie ćwiczył wychodzenia z
    > poślizgu to jednak jest najbezpieczniejsze rozwiązanie.

    Dla kogos kto nigdy nie cwiczyl wychodzenia z poslizgu to wszystko jedno
    co zrobi. I tak to bedzie najgorsze rozwiazanie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 74. Data: 2010-12-01 09:53:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-01 09:48, MarcinJM pisze:

    > Dla kogos kto nigdy nie cwiczyl wychodzenia z poslizgu to wszystko jedno
    > co zrobi. I tak to bedzie najgorsze rozwiazanie.

    Zapomnialem dodac dlaczego:
    bo ktos nieobyty zadziala instynktownie.
    A prawidlowym dzialaniem jest: wbrew instynktowi.
    A to mozna tylko i wylacznie wycwiczyc. Z tym sie nikt nie rodzi.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 75. Data: 2010-12-01 10:28:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Dla kogos kto nigdy nie cwiczyl wychodzenia z poslizgu to wszystko jedno
    > co zrobi. I tak to bedzie najgorsze rozwiazanie.

    Hamowanie ma w takim wypadku jedną istotną zaletę - zawsze powoduje
    utratę prędkości i cokolwiek się później stanie, to będzie przy niższej
    prędkości.

  • 76. Data: 2010-12-01 10:35:13
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > Nie, to nie jest to samo. Jesli ktos wie, ze nie ma wystarczajacych
    > umiejestnosci to czesto siada do komunikacji miejskiej jak sa zle
    > warunki (auto zostawia w garazu/na parkingu) lub jedzie z kims kto ma
    > wieksze doswiadczenie/umiejetnosci ewentualnie zamawia taxi.

    Eee tam. Jak jest tak jak teraz to zwykle osiągane prędkości są znikome.
    W korku 20km/h nie przekraczasz :) W jednym korku to nawet wyszła
    średnia ok 1/3km/h (7km w 20h) ;)

    > A jesli
    > ktos wie, ze nie ma umiejetnosci a i tak to ignoruje to jest wg. mnie
    > debilem lub samobojca/zabojca na drodze.

    Wystarczy, żeby jechał stosownie do swoich umiejętności. Nie musi od
    razu taksówką, wystarczy, żeby prędkość miał taką by nad pojazdem panował.

    Zresztą statystyki nie kłamią -- gdy warunki są marne to wypadków jest,
    o dziwo, mniej -- bo ludzie w większości widzą co się dzieje, uważają i
    jadą ostrożniej. Choć jest typ kierowców "niewrażliwych na warunki" i ci
    się w złych rozbijają.

    Już widziałem w tym roku paru pewnych siebie którzy na krótkim wolnym
    odcinku (gdzie nie było korka) dawali całkiem ostro. Jestem ciekaw czy
    to faktycznie byli mistrzowie kierownicy czy też po prostu
    "nieśmertelni", którym nawet do głowy nie przyszło, że śnieg jest
    bardziej śliski niż asfalt i że jak wcisną hamulec to zamiast
    odczuwalnego hamowania będą mieli tylko "trrrrr" z ABSu.

    pzdr
    \SK

  • 77. Data: 2010-12-01 12:13:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-01, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Dla kogos kto nigdy nie cwiczyl wychodzenia z poslizgu to wszystko jedno
    > co zrobi. I tak to bedzie najgorsze rozwiazanie.

    Bez przesady, zawsze zmniejszenie prędkości zmniejszy skutki wypadku. A
    lepiej się wytraca prędkość po wbiciu hamulca w podłogę niż nie robiąc
    nic :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 78. Data: 2010-12-01 12:27:22
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Alez to bardzo proste!
    >
    > http://lubartow24.pl/f/w/wypadek_drzewo_372a3b_bg.jp

    Przez boczna szybe?

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 79. Data: 2010-12-01 12:49:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-30 10:52, Gabriel 'wilk' pisze:

    > A nie globalne ocieplenie? :-)

    Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

    A.

  • 80. Data: 2010-12-02 13:59:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 12:49, Arek (G) pisze:

    > Ja słyszałem na tej grupie, że światła:)

    A ja nie wiedziałem, że na tej grupie można coś usłyszeć. Ja z reguły
    czytam ;)