  • 11. Data: 2010-11-30 10:40:56
    Temat: Re: Nie potrzebuje...
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:id2gh2$46k$1@news.onet.pl...

    > Pilota od tv? Nie, tylko nie to ;)

    Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

  • 12. Data: 2010-11-30 10:42:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > To wlasnie uslyszalem od zony na moja niesmiala sugestie, ze wezmieny
    > przednio i tylnonapedowke (z mozliwoscia upgrade'u na 4x4) i pojedziemy na
    > lotnisko przyzwyczaic sie do zimy.
    > Nie. Moja Pani nie potrzebuje.
    > Ja potrzebuje, wielu z was potrzebuje, ba, Sobieslaw Zasada, Kuchary,
    > Kajty, Holowczyce potrzebuja, ale nie moja zona.
    > Chyba wystawie ja do rajdu zimowego, bo musi byc cholernie dobra ;)

    Tylko uważaj z tym lotniskiem bo ja już raz dachowałem podczas takich
    treningów ale lotnisko było aeroklubu i było trawiaste :)

  • 13. Data: 2010-11-30 10:47:18
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:id2cqj$p0b$1@news.onet.pl...

    > Dopisz jeszcze drzewa, slupy, przystanki itp. :-)

    Ja Was przebijam ze swoją awangardową tezą - to ludzie zabijają. ;]

    --
    pzdr, Eli

  • 14. Data: 2010-11-30 10:49:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-30 10:42, Agent pisze:

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Tylko uważaj z tym lotniskiem bo ja już raz dachowałem podczas takich
    > treningów ale lotnisko było aeroklubu i było trawiaste :)

    Wole zrobic rolke w warunkach laboratoryjnych niz na drodze.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2010-11-30 10:52:50
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Eli napisał:

    > Ja Was przebijam ze swoją awangardową tezą - to ludzie zabijają. ;]
    A nie globalne ocieplenie? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-11-30 11:04:42
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-30 08:05:23 MarcinJM

    > Nie. Moja Pani nie potrzebuje.

    Mam to samo, zwykła rzecz. Smutne to trochę,
    ale żadne argumenty nie działają. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2010-11-30 11:09:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Wole zrobic rolke w warunkach laboratoryjnych niz na drodze.

    No niby tak ale na drodze nie było jeszcze sytuacji kiedy potrzebowałem
    jechac tyłem i obrócić sie na przód z poślizgiem bez zatrzymywania (tak jak
    w filmie). Od tego akurat nie dachowałem ale wiesz jak jest jak już się
    zacznie to pomysły przychodzą coraz lepsze - Cooo, ja tego nie zrobię? No to
    patrz! :)

  • 18. Data: 2010-11-30 11:18:55
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-30 10:40:56 Agent

    > Napewno znajdzie coś bez czego ciężko żyć każdemu mężczyźnie.

    Ręki przecież mu nie utnie...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 19. Data: 2010-11-30 11:26:13
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > 2010-11-30 10:40:56 Agent

    > Ręki przecież mu nie utnie...

    No tak, jak to mówią jeden lubi rybki a drugi akwarium.

  • 20. Data: 2010-11-30 11:29:07
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Lis, 08:19, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Hehe, twarda sztuka i mistrzyni kierownicy.
    > Moja zona zanim zaczela jezdzic to po zrobieniu prawka jezdzila ze mna nad malo
    uczeszczany zalew z
    > uliczkami i ronkdiem oraz duzym poboczem trawiastym (w zimie snieg) i slizgala sie
    na recznym i
    > uczyla hamowac autem bez ABSu.
    > Teraz nie ma oporow nawet przed jazda w obecnie panujacych warunkach :-) Choc na
    poczatku tez miala
    > malenkie obawy, jednak pozniej jej sie spodobalo zwlaszcza slizganie sie na recznym
    po rondku :-)

    to biedna kobita teraz myśli, że jak będzie chciała jechać ślizgiem po
    rondzie to musi ręcznym operować tak?
    wystarczy przecież odpowiednia prędkość w stosunku do promienia
    skrętu... eh

    Bez urazy, ale nie wiem co jest gorsze.
    Kobieta za kierownicą, która boi się jechać czy kobieta, która myśli,
    że wyjdzie z każdego zakrętu itp. Dla mnie to samo.