eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Date: Wed, 22 Apr 2020 00:50:08 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <5979978491$20200420150959@squadack.com>
    <r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 21 Apr 2020 22:50:08 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="28291";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676759
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
    > W dniu 2020-04-21 o 15:35, viktorius pisze:
    >> W dniu 2020-04-21 o 14:20, Grzegorz Tomczyk pisze:
    >>> W dniu 20.04.2020 o 15:09, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >>>> A kto w ten sposób odpala?
    >>>
    >>> Ktoś musiał być, skoro mit powstał.
    >>>
    >> Już tu pisałem, zerwał się.
    >> Nie było jedynki, tylko trójka dla pewności, żeby nic złego się nie
    >> wydarzyło.
    >> Ale było -20, olej gęsty mineralny nie ułatwiał. Silnik już fabrycznie
    >> nie był skory do odpalania na zimie: 4c90 czy 4ct90, turbo nieważne
    >> akurat w tym przypadku. Świece wszystkie sprawne, ale nie dawało rady
    >> odpalić tylko po grzaniu. Na kopciucha, plaka też nie dało rady. No to
    >> ciągaliśmy, raz zagadał, zgasł, potem przeskoczył. I jak to mówią, po
    >> ptokach.
    >>
    >> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
    >
    > A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?

    Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
    niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy przeskoczył,
    to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero spękań. Poszedł
    oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: