eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED.8iHw7
    bV7rQJLakCV87JJuQ.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Date: Sun, 19 Apr 2020 18:27:12 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 21
    Message-ID: <r7hu4u$1cuk$1@gioia.aioe.org>
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c05a7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c5efc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200419163937.51f6cf95@mateusz>
    <5e9c7014$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 8iHw7bV7rQJLakCV87JJuQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676493
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-04-19 17:36, collie wrote:
    > W dniu 19.04.2020 o 16:39, Mateusz Viste pisze:
    >
    >> Wspomniany TOYA zdaje
    >> się spełniać te warunki, a w opisie znalezionym w internecie czytam
    >> "posiada transformator toroidalny (...) waga 1.5 kg" - brzmi zupełnie
    >> dobrze.
    >
    > Świergolisz (eufemizm) jak nie przymierzając inny szpec internetowy
    > od wszystkiego, Zenek. Posiadanie transformatora - nawet toroidalnego -
    > nie świadczy, że jest to zwykły prostownik, bez automatyki. Każdy
    > prostownik automagiczny ma transformator, ze względów bezpieczeństwa -
    > służy on do galwanicznego oddzielenia ustrojstwa od sieci 220 V.
    > Napięcie 220 V można i bez transformatora obniżyć do np. 14,4 V
    > (choćby opornikiem), ale w urządzeniach dla suwerena tego robić
    > nie wolno, gdyż grozi śmiercią.
    >

    Ale po co automatyczny prostownik wyposażać w zwykły transformator,
    byłaby raczej przetwornica impulsowa. A wykorzystanie opornika dla
    obniżenia napięcia - gratuluję pomysłu na ogrzewanie garażu ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: