eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!news.unit0.net!border1
    .nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c05a7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c5efc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200419163937.51f6cf95@mateusz>
    <5e9c6a25$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200419172411.2b393013@mateusz>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 19 Apr 2020 18:16:18 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <20200419172411.2b393013@mateusz>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5e9c7952$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1587312978 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 80.53.118.49:53856
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676492
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-19 o 17:24, Mateusz Viste pisze:
    > 2020-04-19 o 17:11 +0200, cef napisał:
    >> Mam Toya Vorel 82551 też bez żadnych sterowań
    >> i nie podniósł padniętego.
    >
    > Znaczy odmówił ładowania, czy aku było już całkiem martwe?
    >
    > W instrukcji nic nie wskazuje na to, żeby to był jakkolwiek inteligentny
    > sprzęt.

    Pisałem powyżej jaki to był przypadek.
    Podłączyłem akumulator, który nie kręcił rozrusznikiem,
    bo się rozładował - za długa przerwa w jeżdżeniu.
    W prostowniku nie ma żadnej regulacji - tylko klawisz ON/OFF.
    Jest ustawiony prąd ładowania 4,2A co wydało mi się dość
    prawidłowe dla rozładowanego akumulatora ok 45Ah.
    Podłączyłem i nie pamiętam dokładnie jak to się odbyło,
    ale na zapiętych przewodach do ładowania musiał pokazywać tyle, że
    pozostawiłem go
    ładującego się na ok 10 godzin. Ale nawet nie zaszumiał w środku
    ani się nie zagrzał a po tych 10 godzinach napięcie niby miał,
    bo pamiętam, że zdecydowałem się go znieść i zapiąć do samochodu
    ale nawet nie dygnął.
    Postanowiłem go zareklamować, bo chyba nie miał dwóch lat jeszcze
    i w sklepie go zdiagnozowali, że reklamacja jest bezsasadna, bo jest
    dobry, tylko muszę go naładować.
    Poprosiłem grzecznie, żeby to zrobili, bo mój prostownik sobie nie radzi
    i do dziś akumulator działa - choć już będzie miał pewnie ze 4 lata
    i przy takiej eksploatacji nie wróżę, że da radę przyszłą zimę przeskoczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: