eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feed.u
    senet.farm!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c05a7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c5efc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200419163937.51f6cf95@mateusz> <20200419165949.28a2f1ea@mateusz>
    From: Maniak <x...@a...com>
    Date: Sun, 19 Apr 2020 17:28:39 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <20200419165949.28a2f1ea@mateusz>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: AVG (VPS 200418-0, 18.04.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <5e9c6e27$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.237.12
    X-Trace: 1587310119 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 79.184.237.12:29208
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676486
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.04.2020 o 16:59, Mateusz Viste pisze:
    > On Sun, 19 Apr 2020 16:39:37 +0200 Mateusz Viste wrote:
    >> Do naładowania "padniętego" akumulatora trzeba użyć durnego
    >> prostownika, bez wewnętrznej logiki, mikroprocesora itp. Takie
    >> najłatwiej poznać po wadze, opisie producenta i tym, że nie wolno ich
    >> zostawiać podłączonych za długo do akumulatora. Wspomniany TOYA zdaje
    >> się spełniać te warunki, a w opisie znalezionym w internecie czytam
    >> "posiada transformator toroidalny (...) waga 1.5 kg" - brzmi zupełnie
    >> dobrze.
    > A poniżej wycinek z instrukcji traktujący specyficznie o rozładowanych
    > akumulatorach:
    >
    > "Przełącznikiem oznaczonym MIN/MAX wybrać prąd ładowania. Ustawienie
    > MIN skutkuje mniejszym prądem podawanym do zacisków prostownika i
    > jest zalecane dla akumulatorów głęboko rozładowanych, na przykład
    > przechowywanych przez długi okres czasu bez ładowania lub wykazujących
    > mniejsze napięcie na zaciskach niż 9 V dla akumulatora 12 V."
    >
    > Mateusz
    >
    Podobno nie ma żadnych pokręteł, przełączników itp. "Pełny automat".

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: