eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/outRe: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
  • Data: 2012-06-27 19:58:57
    Temat: Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 12:20:37 -0500, A.L. napisal:

    > Wydaje mi zie ze to i owo musisz szlifowac. Bo jak na moj rozum to masz
    > male pojecie o rzoych rzeczach dosyc podstawowoych. Na przyklad
    > "dlaczego moja metoda ma 30 zmiennych..."

    No to już dzisiaj mam za sobą przejrzenie jej ponownie przy
    świeżym umyśle i po prostu jej logika jest skomplikowana. Ja
    wiem, że obsługa eventu "Zosiu, wprowadź do systemu chęć Pani
    do zakupu pietruszki" 30 zmiennych nie wymaga, ale czasami
    pisze się rzeczy bardziej złożone.

    Tak już zupełnie na marginesie, przerabiałem Javowe metody
    znacznie większe, jak widać nie wszyscy mają manię decydowania
    o podziale według sztywnych reguł. Bo to jest wyjątek od reguły.

    Edek