eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/outRe: Nie mieszcz? si? w tym garniturku cz?œae 2: Java i parametry in/out
  • Data: 2012-06-27 20:52:09
    Temat: Re: Nie mieszcz? si? w tym garniturku cz?œae 2: Java i parametry in/out
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-27, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:

    > No tak, dlaczego ja na to nie wpadłem, dzięki.

    Spójrz na to z naszej perspektywy. Przychodzisz na grupę i mówisz, że
    masz metody z 30+ parametrami długie na kilkaset linii. Twierdzisz, że
    nie da się tego uprościć, ale w żaden sposób nie uzasadniasz tej tezy.
    Reszta grupy z doświadczenia wie, że właściwie wszystkiemu się daje
    uprościć interfejs, więc bez dowodu, przy samym żonglowaniu ogólnikami,
    nikt ci nie uwierzy.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot