eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/outRe: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    From: Adam Klobukowski <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    Date: Mon, 25 Jun 2012 11:50:48 -0700 (PDT)

    On Monday, 25 June 2012 20:38:13 UTC+2, Edek Pienkowski wrote:
    > Powiedzmy, że mam metodę która ma ze 30 zmiennych i, co oczywiste
    > w tym przypadku, jest za duża. Chcę ją podzielić.

    Jeżeli te wydzielone części nie mają wielkiej szansy być wykorzystywane gdzie indziej
    to nie ma sensu jej dzielić, chyba że robi się nieczytelna, ale wtedy lepiej trochę
    popracować nad kodem i obkomentować co trudniejsze kawałki.

    Jeśli jednak jesteś pewien co do podziału, to myślę że lepiej niż tablic użyć
    dedykowanych do tego mini klas POD.

    AdamK