eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/outRe: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
  • Data: 2012-06-25 22:28:33
    Temat: Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 22:08:42 +0200, AK napisal:

    > No to sobie wbij do glowy, ze wlasnie to wychwalene "reczne" malloc jest
    > _najbardziej kosztowna funkcja w C/C++_.
    > Wiem, bo kiedys napisalem w asm86 cala biblioteke standardowa TC 2.0

    malloc i inne new mogą mieć zachcianki w rodzaju deframentacji sterty,
    to wiadomo, że są na to podatne. Tyle, że to nic w porównaniu z Javą,
    startup, operacje na stosie przy rekurencji itp. Niedawno był
    chyba tutaj benchmark google kilku języków pod kątem właśnie takich
    algorytmów.

    Podobno każda klasa to jakieś 4K plus to co compiler, nie zamienię
    metod na klasy bez powodu.

    Edek