  • Data: 2020-08-27 18:55:12
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pieprzysz głupoty. Rowery się wynajmuje na miejscu. Tonę gratów zostawia
    > w domu. Wózek można wziąć, składany, po to żeby na nim przwieźć tą jedną
    > torbę co musi być. Dzieci popieprzają na nogach ten kawałek od bryki do
    > dworca, na zdrowie im wyjdzie.

    popatrz jaki ten świat dziwny. ja chcę jeździć na swoim, fajnym rowerze.
    jest lekki, dopasowany do mojej sylwetki, ma dobrze spasowane
    przełożenia. Dla mnie przesiadka na inny rower odbiera mi przyjemność z
    jazdy, bo jeżdżę dla rekreacji. dla Ciebie wynajęcie roweru, takiego co
    zawsze ma pod górkę to dobry pomysł. a ja wyobraź sobie dostrzegam
    niewielką różnice, pomiędzy starym, ale sprawnym samochodem, a nowym.
    nie mówię tu o względach estetycznych, tylko o tym że fotele są podobne,
    silnik robi miarowo brum brum, klima działa. to i to auto pociągnie
    spoko 140, choć ja pojadę raczej nie więcej niż 120km/h. I jak ktoś na
    siłę miesza z błotem mojego citoena który de facto jest dupowozem, to
    jest dobrze, a Ty teraz nie widzisz różnicy pomiędzy dobrym (nie drogim)
    rowerem a wypożyczonym? To powiem Ci więcej. Dużo ludzi wiozących
    rowery, jedzie w takie miejsca gdzie psy dupą szczekają. tam gdzie są
    puste plaże, tam gdzie nikt nie musi autami zapierdzielać ile wlezie.
    Tym bardziej, co Tobie do tego co kto musi lub chce zabrać ze sobą na
    wczasy? Może wózek inwalidzki zabiorę? Może swój, może dziecka? A nie,
    zostawię, i powiem córce - zapierdzielaj na nogach bo jakiś facet na
    grupie dyskusyjnej twierdzi ze to dla zdrowia.
    Ogarnicje się "szczekacze". Inni ludzie mają prawo mieć inny punkt
    widzenia. mogą mieć inne pragnienia i potrzeby. mocno nie powinni ich
    uzasadniać oszukanymi wyliczniami, ale jak chcą, niech kłamią. żal mi
    ich rodzin nic więcej

    ToMasz