  • Data: 2020-08-28 10:18:02
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-08-2020 o 09:54, K pisze:

    > Ja o nic nie pytalem, tylko stwierdzilem fakty,

    Nie - ogłaszasz swoje poglądy, bo elektrykiem nie jeździłeś, więc o
    faktach zielonego pojęcia nie masz.
    Pytałeś, czy one kogoś interesują?

    > Ale tu sie nikt nie zastanawia tylko obala twoje naciagane teorie.

    Nie wygłaszam żadnych teorii, tylko piszę jak się jeździ elektrykiem.
    Filozofia cebularzy ze smrodowozów w dieslu, jest mi do tego niepotrzebna.

    > Ja tu widze jak probujesz swoje porazki

    LOL!!!!
    To nie ja odnoszę życiowe porażki skutkujące brakiem wyboru - ja mogę
    jeździć czym chcę, nie jestem ograniczony jak co niektórzy życiem, które
    sobie sami ustawili w kiepski sposób....