  • Data: 2020-08-28 11:09:39
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-08-2020 o 10:54, K pisze:

    > Kto powiedzial, ze nie mam wyboru,

    Ty.
    Najpierw płakałeś, że nie masz miejsca na dwa auta przed domem, potem że
    musisz jeździć z całą rodziną, dobytkiem i inwentarzem, więc jesteś
    ograniczony bagażnikiem i wielkością samochodu, a na samolot Cię nie
    stać, więc musisz pokonywać kilkutysięcznokilometrowe podróże
    samochodem, na hotel też nie, więc musisz jechać jednym ciągiem itd.

    To jest brak wyboru, czy sobie z tego zdajesz sprawę czy nie.

    Tyle że ten brak wyboru to tylko Twój problem, więc nie musisz leczyć
    swoich kompleksów na grupie, zaśmiecając tymi samymi informacjami i
    biadoleniem każdy wątek o elektrykach.

    Rozumiem, że zawiść wobec tych co mają wybór jest potężna, ale musisz
    sobie z nią poradzić sam, w ciszy.