  • Data: 2020-08-27 18:03:38
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2020 o 17:17, Michal Jankowski pisze:

    > Żeby było zabawniej, dla rodziny 2+3 jest taniej: 179 zł.

    Tak czytam ten wątek i wychodzi mi na to, że elektryki mają w chuj zalet.

    Zaleta 1 - można ladować w domu ze zwykłego gniazdka.
    Zaleta 2 - ładuje się z niego słabo, więc dużo dobowo nie pojeżdzisz.
    Zaleta 3 - jeżdzisz mało bo dużo się nie da więc jest tanio
    (przynajmniej za paliwo)
    Zaleta 4 - ma mały zasięg, więc się będziesz dużo i zdrowo odżywiał w
    przydrożnych knajpach,
    Zaleta 5 - jak nie lubisz wpierdalać 5 schabowych w drodze z gór nad
    morze, to możesz za zaoszczędzone na schabowszczaku pieniądze pojechać
    pociągiem.
    Zaleta 6 - ponieważ gdziekowlwiek poza miasto będziesz jeździł hulajnogą
    do tramwaju a potem na dworzec i w drugą mańkę, to smochod będzie miał
    niski przebieg i łatwiej go sprzedać.
    Zaleta 7 - nie musisz kupować nart, wózków dla dzieci, rowerów i innych
    szpejów bo i tak nie wejdą na hulajnogę, żeby zawieźć je tramwajem do
    pociągu.
    Zaleta 8 - dzieciaki krócej raczkują bo nie nadążają za hulajnogą którą
    nie wieziesz wozka, którego nie kupiłeś i mają mniej dziur na kolanach -
    spodnie na dłużej starczą.
    Zaleta 9 - albo i nie bo już wystarczy tych zalet - jeszcze ludziki się
    dowiedzą zaczną kupować i każdy schabowy w drodze nad morze będzie trwał
    dwa dni...

    --
    Shrek