-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie ma raportu bezoieczeństwa za 2015 rok?
Date: Thu, 31 Mar 2016 19:30:02 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <ndjmr1$dan$1@node1.news.atman.pl>
References: <1qd3or58cdsay.y3gn72c42chn$.dlg@40tude.net>
<nde6th$70u$1$opajak@news.chmurka.net> <ndh93u$im3$1@dont-email.me>
<ndisrf$nmq$1@node2.news.atman.pl>
<56fd0ca5$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-89-116.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1459445409 13655 89.70.89.116 (31 Mar 2016 17:30:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2016 17:30:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.6.0
In-Reply-To: <56fd0ca5$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579126
[ ukryj nagłówki ]Powitanko,
> Czy może lepiej zawczasu jednak ustawić, żeby właśnie do tego jednego
> przypadku nie doszło?
No to najbezpieczniej ustawic zakaz ruchu na wszystkich drogach.
> Niestety
> ludzie nie zdają sobie sprawy, jakie czynniki wpływają na postawione
> ograniczenia.
Mysle, ze znakomita wiekszosc wie i dochodzi do wniosku, ze gosc co te
ograniczenia ustawial, msci sie za to, ze 27 razy podchodzil do egzaminu
na PJ i 26 razy nie zdal. Albo jakies inne frustracje leczy. Dawniej
uwazalem to za zwykla glupote, obecnie dochodze do przekonania, ze to w
wiekszosci przypadkow robota seryjnych mordercow. Nizej objasniam,
dlaczego tak uwazam.
> Zwykle jest to: "jechałem szybciej i nic się nie stało". A
> może po deszczu jest tam wyjątkowo ślisko? Albo źle wykonana przechyłka
> drogi na zakręcie przy zużytych oponach spowoduje, że auto wyleci?
To juz uzasadniam swoje zdanie wyzej. Otoz dziala to w ten sposob:
jedziesz 3 pasmowa droga, bez przejsc dla pieszych, barierki
energochlonne, brak skrzyzowan, z jednej strony las, z drugiej rzeka
i... ograniczenie do 60. OK, moze cos niezwyklego zaraz bedzie.
Zwalniasz i dojezdzasz do "80". Hmm, no dobra. Za chwile znowu "60".
Czujnosc wzmozona. Niepotrzebnie, znow mozna 80. Za 3 razem robisz to,
co kazdy rozsadny czlowiek - olewasz. Jak masz pecha, to za 3 razem
dowiadujesz sie po co to ograniczenie. Objasnia to policjant. Tzn. nie
wyjasnia powodow takiego durnego ograniczenia, tylko karze Cie mandatem
za rozsadna decyzje i nie sluchanie CB/Yanosika.
Gorzej, jesli do znakow A-1, A-2 (Niebezpieczny zakret) sie
przyzwyczaisz w taki sposob np. na Mazowszu. Potem widzisz taki znak w
Bieszczadach, czy innych gorkach i wydaje Ci sie, ze znaczy on w calej
Polsce to samo. Jak juz zmienisz gacie, to dziekujesz Bogu, ze tylko tak
sie skonczylo;-)
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=