  • Data: 2016-04-04 09:04:03
    Temat: Re: Nie ma raportu bezoieczeństwa za 2015 rok?
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem gdzie on nawet dokładnie stoi.

    Na prostej, akurat jak się ograniczenie zmienia ;)
    Tam nawet policja nie jeździ zgodnie z debilnym 50km/h

    > A tam akurat ma chyba sens, tyle że stoi w drugą stronę;)

    Chyba nie, może miałby jakiś cień sensu bliżej jeziorka, gdzie na winklu przy mokrej
    jezdni lubią kosić trawę, ale tam nie można by go obracać, bo zielone za szerokie i
    kasa by się nie zgadzała.

    > Na Poleczki?

    Zapędziłem się trochę. Pileckiego, pomiędzy Puławską, a Herbsta.

    > Warszawie ciężko zauważyć w SM presję na statystyki - nie wiem czy mają
    > rozkaz nie przeginać, czy po prostu nie wyrabiają;)

    ??
    Na Ursynowie to nawet im kilka, jeśłi nie więcej specjalnych "wysepek" wybetonowali,
    aby mogli sobie z foto stać i kwitnąć, jakoś poprawy bezpieczeństwa ruchu od tego nie
    zauważyłem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń