-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie ma raportu bezoieczeństwa za 2015 rok?
Date: Thu, 31 Mar 2016 18:09:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 50
Message-ID: <ndji31$fn1$1@node2.news.atman.pl>
References: <1qd3or58cdsay.y3gn72c42chn$.dlg@40tude.net>
<nde6th$70u$1$opajak@news.chmurka.net> <ndh93u$im3$1@dont-email.me>
<ndisrf$nmq$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1459440545 16097 83.142.198.226 (31 Mar 2016 16:09:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2016 16:09:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579118
[ ukryj nagłówki ]On 31.03.2016 17:48, SW3 wrote:
> Otóż to. Tak sie wszyscy zafiksowali na radarach, czy może już nie
> wierzą, że ograniczenia dałoby się postawić sensownie?
> Niech ograniczenia oznaczają naprawdę maksymalną dopuszczalną prędkość
> (a nie obliczoną na samochód z niesprawnymi hamulcami, na łysych
> oponach, z zaszronionymi oknami, podczas intensywnego marznącego
> deszczu) to radary mogą stać i co kilometr na każdej drodze.
Ogólnie w Polsce jest po prostu za dużo znaków. Na Węgrzech i Słowacji
nie miałem problemu, żeby wiedzieć ile jest dopuszczalne - 90/50, chyba
że jakieś specjalne ograniczenia - rzadko.
A u nas - wjechałem przez przełęcz Dukielską - już były problemy -
znaków w ..., drugi ... wie czy ostatnia krzyżówka, to wyjazd z
parkingu, gruntowa czy trzeci .... wie co, czy jak jest zielona tablica
to wolno 90, czy tylko jakiś projektant gra w grę "czy pamiętasz białą
przekreśloną?". Dodatkowo jak do miasta dojechałem to reklamy dominujące
wszystko - wtedy zdałem sobie sprawę dlaczego Słowacja mi się podobała -
przecież architektura podobna - brak reklam.
No i nasrane tymi znakami - jest zakręt - widać go od początku do prawie
samego końca - brak niespodzianek w stylu przepaść, złe wyprofilowanie,
zwężenie drogi. No to na ch... znak, że zakręt? Bez znak pojechaliby
prosto, bo drogi nie widzą, ale znak zobaczą? No i na chucka
ograniczenie do 70 - przecież każdy widzi ile da się pojechać. To że
"można" 90 nie znaczy, że tyle trzeba - jak będzie śnieg to to 70 ze
znaku też będzie za dużo. Ile by nie było na znaku, ma jechać tyle, żeby
się nie wywalić.
Mam wrażenie, że kierowców traktuje się jak debili, a oni z koleji
traktują jak debili projektantów dróg. Zdjąć 50% znaków w diabły - i tak
nikt na nie nie patrzy. Jak ograniczenia, to wtedy jak po prostu na
pierwszy rzut oka przyczyny nie widać, ale jednak ona jest i trzeba
kierowcę ostrzec - w innych przypadkach niech kierowcy myślą sami. A po
co komu znak ograniczenia przed ślimakiem - jaki ślimak jest każdy widzi
i bez ograniczenia się domyśli, że nie nalezy w niego wjeżdzać 90km/h. A
jak wjedzie to w sumie dobrze - wypierdoli się we w miarę kontrolowanych
warunkach w barierki, to się nauczy - mógł trafić gorzej.
A od siebie dodałbym nieoznakowane kamery na przejściach bez świateł i z
2+ pasami ruchu wyłapujące wyprzedzanie. Im więcej tym lepiej.
Prawdziwe, atrapy, ukryte, mobilne, strażnicy zza krzaka - jakiekolwiek.
Na szczególnie niebezpiecznych widoczne, oczojebne żółte. Żeby zawsze
się zastanawiali czy nie przyjdzie 500PLN i 10 punktów. Tępić
skurwysynów bez litości. Narzędzia już są - w zasadzie dwa razy go
złapią i po prawku, bo jak ktoś tak jeżdzi to brakujące punkty pewnie
ma. Jak się po zółtej kartce nie obudzi, to czerwona i pauzuje.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.16 19:30 Pawel \"O'Pajak\
- 31.03.16 22:10 re
- 31.03.16 22:12 re
- 04.04.16 09:04 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem