-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie ma raportu bezoieczeństwa za 2015 rok?
Date: Wed, 30 Mar 2016 21:55:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <ndhava$872$1@node2.news.atman.pl>
References: <1qd3or58cdsay.y3gn72c42chn$.dlg@40tude.net>
<nde6th$70u$1$opajak@news.chmurka.net> <ndh93u$im3$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1459367722 8418 83.142.198.226 (30 Mar 2016 19:55:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Mar 2016 19:55:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <ndh93u$im3$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579082
[ ukryj nagłówki ]On 30.03.2016 21:26, ToMasz wrote:
>>> A tymczasem kończy się kwartał, a raportu za 2015 nie ma.
>>
>> Ja tam bardziej ciekaw jestem statystyk za 2016, a raczej jak uzadsadnia
>> mniejsza ilosc wypadkow i brak zwiazku ze zniknieciem FR;-)
>
> fotoradary nie mają wpływu na bezpieczeństwo. Ale niestety tylko dlatego
> że stały w bezsensownych miejscach.
Nie do końca prawda. Np w Warszawie oprócz słynnego na Wisłostradzie (i
mniej sławnego, nigdy nie odpalonego na S8) były ustawione w rozsądnych
miejscach. Inna sprawa, że często zmieniano też organizację ruchu, więc
przypisywanie fotopstryczkom glorii za zmniejszenie ilości wypadków było
na wyrost, bo musiały się tą zasługą podzielić z bezkolizyjną strzałką
do lewoskrętu;)
> I jeśli się nie mylę, znaczy jeśli
> brak zmian potwierdzi moją tezę, to osoby które wymyśliły lokalizacje,
> powinny iść do więzienia. za korzyści finansowe i za to, że urządzenia
> postawione w dobrych lokalizacjach, naprawdę mogły uratować parę istnień
NIe dasz rady, bo ciężko odfiltrować pozostałe czynniki. A fakt jest
taki, że bezpieczeństwo rośnie bo mamy coraz lepsze drogi,
bezpieczniejsze samochody i... jeździmy coraz lepiej. Ponadto nie wiem,
jak gdzie indziej, ale w Warszawie naprawdę zaczyna się dbac o
bezpieczeństwo pieszych - doświetlanie przejść, zmiana organizacji
ruchu, zamówiono audyt kolejnych kilkuset przejść. Niestety trzeba było
do tego ekoterrorysty od rowerów na stołku dyrektora ZTM;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.16 12:06 Pawel \"O'Pajak\
- 31.03.16 13:39 T.
- 31.03.16 14:04 szerszen
- 31.03.16 16:37 Shrek
- 31.03.16 17:32 Cavallino
- 31.03.16 17:48 SW3
- 31.03.16 18:09 Shrek
- 31.03.16 19:30 Pawel \"O'Pajak\
- 31.03.16 22:10 re
- 31.03.16 22:12 re
- 04.04.16 09:04 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=