  • 1. Data: 2010-09-14 14:47:18
    Temat: Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :) stąd moje pytanie ! GSR 600 akumulator
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Mam pytanie do Was. Wcześniej miałem GS500 F więc elektroniki w nim
    tyle co alarm . Obecnie jestem posiadaczem GSR 600 z rocznika 2006 i
    mam pytanie czy po odłączeniu akumulatora (planuje zabrać do domu i
    naładować przed jesienią na full) nie będę miał później problemów? Nic
    mi się tam nie przeprogramuje itd? Jest coś co podtrzymuje potrzebne
    informacje? Nie chcę później być mądrym po szkodzie więc wolę kolegów
    zapytać. Pewnie pytanie lamerskie ale cóż począć :)

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    Suzuki GSR 600 r. 2006

  • 2. Data: 2010-09-14 14:56:18
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 14 Wrz, 16:47, Kurczak <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > informacje? Nie chcę później być mądrym po szkodzie więc wolę kolegów
    > zapytać. Pewnie pytanie lamerskie ale cóż począć :)

    tylko zegarek.Reszta bez zmian.

  • 3. Data: 2010-09-15 14:00:51
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Sep 14, 4:56 pm, Thompson FZ1 <t...@n...pl> wrote:

    > tylko zegarek.Reszta bez zmian.

    Jeszcze rama penknie. Widzialem zdjecia. W Internecie. ;)
    Tak powazniej to jeszcze licznik/ liczniki przebiegu dziennego sie
    wyzeruja, lecz trudno racze mowic o dokuczlowosci tego faktu.
    Generalnie nalezy przyjmowac ze nie zepsuje sie sprzetu demontujac czy
    wylewajac materialy eksploatacyjne podlegajace okresowej wymianie.
    Tyle.
    Na dluzszy postoj natomiast warto zatankowac do pelna i odciazyc opony
    lub choc podlozyc pod nie deski/gruba tekture.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 4. Data: 2010-09-15 14:03:56
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 14.09.2010 16:47, Kurczak wrote:
    > Pewnie pytanie lamerskie ale cóż począć

    Ja wiem co począć: ściągnąć manuala i przeczytać czy są jakieś
    przeciwwskazania.

    --
    duddits

  • 5. Data: 2010-09-15 14:37:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Na dluzszy postoj natomiast warto zatankowac do pelna i odciazyc opony
    > lub choc podlozyc pod nie deski/gruba tekture.

    Z tym odciążaniem opon - rozumiem. Ale jaki jest sens podkładania pod opony
    deski?