  • 1. Data: 2010-09-14 19:59:11
    Temat: docieranie nowych klockow
    Od: "greg" <g...@f...com>

    siema

    byl gdzies kiedys fajny tekst o docieraniu nowych klocków, teraz jak
    potrzebuje to nie moge znalezc

    ale precle na pewno wiedza i podesla linke

    ten o którym mysle byl po angielsku ale jak ktos ma dobry artykul po polsku
    to oczywiscie moze byc

    dzieki pozdro

    greg

  • 2. Data: 2010-09-14 21:55:29
    Temat: Re: docieranie nowych klockow
    Od: uuki <u...@g...com>

    No ziomek, potrzebujesz książki, żeby dotrzeć klocki? Kuuurwa, błagam,
    jeździsz, wciskasz hample, tak kilka razy, i masz dotarte. Chyba, że
    chodzi o klocki z dupy, to nie wiem jak je dotrzeć. Ale ja ogólnie
    najebany jestem.

  • 3. Data: 2010-09-16 10:27:43
    Od: Profesor Axid <a...@p...edu.pl>

    Użytkownik uuki napisał:
> [...]
    > jeździsz, wciskasz hample, tak kilka razy, i masz dotarte. Chyba, że
    > chodzi o klocki z dupy, to nie wiem jak je dotrzeć. Ale ja ogólnie

    Z pewnością chodzi o parującego kloca z dópy na klatencje oto ta książka:
    http://obczaj.net/pl/268226/