eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :) stąd moje pytanie ! GSR 600 akumulatorRe: Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :) stąd moje pytanie ! GSR 600 akumulator
    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :) stąd moje
    pytanie ! GSR 600 akumulator
    Date: Wed, 15 Sep 2010 07:00:51 -0700 (PDT)

    On Sep 14, 4:56 pm, Thompson FZ1 <t...@n...pl> wrote:

    > tylko zegarek.Reszta bez zmian.

    Jeszcze rama penknie. Widzialem zdjecia. W Internecie. ;)
    Tak powazniej to jeszcze licznik/ liczniki przebiegu dziennego sie
    wyzeruja, lecz trudno racze mowic o dokuczlowosci tego faktu.
    Generalnie nalezy przyjmowac ze nie zepsuje sie sprzetu demontujac czy
    wylewajac materialy eksploatacyjne podlegajace okresowej wymianie.
    Tyle.
    Na dluzszy postoj natomiast warto zatankowac do pelna i odciazyc opony
    lub choc podlozyc pod nie deski/gruba tekture.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef