  • Data: 2013-04-22 07:44:09
    Temat: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 23:05:55 +0200, h.w.d.p. napisał(a):
    > dlaczego zakladasz ze ktos ma jedno auto przez 3 miesiace a pozniej
    > nastepne?

    No coz, taki rynek. Jedni kupuja 10-letnie ... i tym sie nie oplaca
    dlugo jezdzic, chyba ze sierra, inni 5-letnie ... i sprzedaja jak ma
    10 itp

    > niektorzy maja ich kilka, niektore od kilkunastu lat.

    Kilka, od kilkunastu lat ? A coz to za kolekcjonerzy ?

    > i uwazam ze ich bezawaryjnosc jest wynikiem rozsadnego uzytkowania.

    Tylko napisz jak eksploatowac, aby jezdzily bezawaryjnie ?
    Wiem - postawic na kolkach w garazu i co tygodzien doladowywac aku.

    Ale tak aby uszczelka nie padla, tlumik nie przerdzewial, wycieraczki
    sie nie zatarly itp.
    Kapelusz na oczy i jedziemy 70 w trasie ?

    J.