  • Data: 2011-07-25 20:33:53
    Temat: Re: Nie jeździj szybko i nie gap się!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 19:17, Shrek pisze:
    > W dniu 2011-07-25 12:51, DoQ pisze:
    (...)

    > To ja na wszelki wypadek dodam od siebie dla pana co dzisiaj mi w DC
    > przez okno wygrażał, bo parkował blokując pas, a ja za nim stanąłem i
    > usłyszał klakson, że ... to trąbił ten kutas za mną (że nie ominąłem na
    > trzeciego);)

    No co Ty :) Numer z zeszłego tygodnia - polska miejscowość nadmorska :)
    Staję przed pasami (jest zielone), ponieważ przede mną korek i gdybym
    dobił do tego za pasami, to bym miał spore szanse na zastawienie pasów
    przy zmianie na czerwone. Z tyłu oczywiście trąbienie i okazywanie
    niezadowolenia :) Zresztą to podobne do zachowań (np. w DC), jak
    stoję na zielonej strzałce tak długo, aż mam gwarancję, że nie utrudnię
    ruchu pieszym itd. Zupełnie nie rozumiem, jak to możliwe, że
    po "lepszej" stronie granicy to się w zasadzie nie zdarza, a tu
    wjeżdżasz do Polski i od razu widać życzliwość oraz kulturę ;)